22/01/2015

Everyday Make Up

IMG_1725
En muista ihan varmasti, oonko joskus aiemmin tehnyt samantyylisen postauksen, mutta mun meikkipussin sisältö on lähiaikoina vaihtunut aika 
totaalisesti, joten pieni päivitys on aina paikallaan. Mulla on kertynyt varastoon aika pino kaikenlaisia erilaisia puteleita ja sävyjä, ja 
huulipunia ja -kiiltojakin löytyy pieni meikkipussillinen, tässä postauksessa päätin kuitenkin esitellä mun arkipäivän meikit. Eli sellaiset tuotteet 
mitä naaman tulee sohittua lähes joka päivä.
IMG_1675
Mun ei tullut ennen käytettyä lähes ollenkaan meikinpohjustusvoidetta, mutta sitten ostin viime kesänä Tallinnasta L'orealin Blur Creamin ja 
itse oon ainakin tykännyt laittaa sitä aina meikkivoiteen alle. Täydellisen meikkivoiteen ja meikkivoidesävyn löytäminen on mulle jatkuva projekti. 
Tällä hetkellä mulla on käytössä L'orealin True Match sävyssä r1-c1 rose ivory. Mun go-to peitevoide on Maybellinen Fit Me sävyssä 15.  
Ja mikä siinä muuten on, että aina kun mun pitäis ostaa uusi, juuri se sävy on loppu joka ikisestä kaupasta mistä sitä etsin? Ihan joka ikinen kerta!
Kävin muutama päivä sitten ostamassa itselleni uuden puuterin, sillä vanha (tai no se mitä siitä oli enää jäljellä) mureni tuhansiksi palasiksi. Mun on 
jo kauan aikaa tehnyt mieli kokeilla Macin Studio Fixiä, ja näin parin päivän kokemuksella hyvältä vaikuttaa.
IMG_1693
En ole kovin ahkera käyttämään aurinkopuutereita ja poskipunia, mutta kyllä lähes aina tulee nopeasti laitettua Lumenen
aurinkopuuteri/poskipuna yhdistelmää. En tosin jaksa kauheammin ajatella, että ne on kaksi erillistä tuotetta, vaan sutaisen naamaani vähän niinkuin
niiden yhdistelmää. Joinain harvoina päivinä vaihtelen hieman rutiineitani ja käytän sen sijaan Benefitin Hoola aurinkopuuteria ja
Max Factorin poskipunaa (sävy 220 classic rose)
IMG_1695
Kulmat on mulle semmoinen juttu, että ilman kulmaväriä en yleensä poistu talosta. Ellen sitten ole ihan kokonaan ilman meikkiä. Mulla on
luonnollisesti aikas tummat kulmat, joten en yleensä vaan kuin täyttele koloja ja anna hieman ryhtiä, jos niin voi sanoa. Mitä silmämeikkiin tulee,
tykkään käyttää luomiväriä arkenakin, mutta aika luonnollisesti. Yleensä pohjustan aina Urban Decayn Primer Potionilla, koska muuten mun
luomiväristä ja rajauksista ei oo tietookaan parin tunnin päästä. Luomiväreinä mä käytän Urban Decayn Basic paletista sävyjä w.o.s ja naked 2.
Tällä hetkellä mun ripsivärinä toimii Benefitin They're Real. En tie mitä teen kun toi loppuu, sillä noita ei saa Suomesta ja en oo vielä löytänyt sivua,
josta saisin tilattua Benefitin tuotteita tänne. Onko jotain ripsivärejä, joita suosittelisitte?
IMG_1705IMG_1714
Vaikka omistankin aika paljon kaikkia huulimeikkejä, en ole kovin rohkea huulipunien käyttäjä. Tykkään aika hillityistä ehkä enemmän
ruskeansävyitteisistä väreistä. Oon yrittänyt käyttää rohkeammin eri värejä ja oon ottanut tavoitteekseni käyttää joka päivä viikolla eri väriä.
Eniten mun tulee kuitenkin käytettyä näitä kolmea. YSL huulipunan ostin viime kesänä laivalta ja vaikka se näyttää todella kirkkaalta ja
intensiiviseltä, se on paljon hillitympi huulilla. We Care Iconin huultenrajauskynän ostin muutama kuukausi sitten Sokos Emotionista, ja tykkään
käyttää sitä ihan koko huulilla. 

p.s. Niinkuin vähän epäilinkin, mun leipomiset eivät oikein onnistuneet ja kuvasaldokin jäi säälittäväksi. Onko teillä kuitenkin 
kiinnostusta nähdä reseptiä? 

2 comments :

Unknown said...

boots mun mielestä toimittaa suomeen niin ootko sieltä kattonut? :) en tosin postikuluista tiiä..

Sanni said...

Hei enpäs oo muuten kattonut! Kiitos vinkistä:)