04/11/2014

October Favourites

IMG_0475
Ja taas yksi kuukausi takana päin. Miten ihmeessä nyt voi olla jo marraskuu?! Sanon tän varmaan joka kuukausi, mutta mihin tää aika oikein menee? 
Joo no ei siitä ajankulusta sen enempää, vaan siihen postauksen aiheeseen. Oon viime aikoina ostellut hirveästi uusia kirjoja ja nyt yritän saada 
luettua ne kaikki. Oon rakastanut lukemista jo ykkösluokalta lähtien, joten mun mielestä on ihanaa löytää uusia kirjoja, jotka oikeasti koskettaa tai saa ajattelemaan. Se on on mun mielestä ihana fiilis, kun on lopettanut jonkun hyvän kirjan ja vaan istuu siinä hetken paikallaan ja sisäistää kaiken lukemansa. 
Okei anyway, törmäsin tähän Rainbow Rowellin Eleanor & Park kirjaan twitterissä. Parikin ihmistä kehui sitä, joten päätin, että haluan lukea sen. 
Aivan ihana kirja! Suosittelen ehdottomasti lukemaan, jos esimerkiksi ootte joskus lukeneet John Greenin kirjoja ja tykänneet niistä. 
IMG_0510
Kuten jo ekassa Lontoon ostospostauksessa mainitsin, mulla on tästä tuoksusta olemassa myös vartalorasva. Ja koska rakastan sitä niin paljon halusin 
body fragrancen saman hajuisena. Joinain päivinä ei vaan oo fiilistä laittaa hajuvettä, joten sen sijaan suihkuttelen tätä. 
IMG_0531
Mun on ihan älyttömän vaikea löytää mistään täydellistä meikkivoidetta. Ensinnäkään mistään ei meinaa löytyä tarpeeksi vaaleaa sävyä, toiseksi 
mikään ei tunnun sopivan täydellisesti mun ihotyypille. L'oréalin True Match foundation on kuitenkin yltänyt jo aika lähelle sitä juuri oikeaa. Ainakin 
sävy on oikea! 
Urban Decayn eyeshadow primer potion on ehkä mun parhain kosmetiikkaostos ikinä. En ymmärrä miten oon ikinä pärjännyt ilman sitä! En nyt
 kuitenkaan kirjoita tähän mitään monen rivin ylistysvirttä, meinaan sellainen löytyy jo täältä
Mavalan pikakuivattaja on helpottanut mun kynsienlakkausprojektia ihan mielettömästi. Muistaakseni sain tän joskus kaupanpäällisiks 
Sokos Emotionista. Kun oon lakannut kynteni, annan niiden kuivua muutaman minuutin, jonka jälkeen laitan vielä kerroksen tätä. Kynsien pinta 
kuivuu heti, eikä tarvi varoa kynsiä ikuisuudelta tuntuvan ajan verran. En nyt kuitenkaan silti lähtis sörkkimään vastalakattuja kynsiä joka paikkaan. Oon 
myös huomannut, että tän ansiosta lakkaus säilyy kynsissä paljon pidemmän aikaa! Ennen mun kynnet oli jo parin päivän päästä ihan kamalan näköiset, 
mutta nyt saatan porskutella kokonaisen viikon ilman mitään ongelmaa. 

No comments :