24/11/2014

New Stuff

IMG_0705
Käytiin eilen Emmin kanssa Ylöjärven Megamyynti Outletissa tutkailemassa mitä kaikkea sieltä löytyy. Ja täytyy sanoa, että olin aika positiivisesti 
yllättynyt. Mun mielestä paras tarjous oli kuitenkin osassa Lumenen meikeissä. 1/2 litran minigrip pussi täynnä meikkejä 15€ ja litran pussi 30€. 
Päätettiin Emmin kanssa ostaa puolen litran pussi puoliksi, joten sain siis jokaisen tän postauksen meikeistä yhteensä 7 eurolla! Ei ollenkaan paha 
mun mielestä. Pussin sai siis koota itse esillä olevista meikeistä. Tää oli mun mielestä hyvä tilaisuus kokeilla huulipunasävyjä, joita ei välttämättä 
muuten tulisi kokeiltua. En oo vielä ihan varma mitä mieltä olen tosta kirkkaan punaisesta, mutta muihin oon todella tyytyväinen! 
IMG_0702
IMG_0709
IMG_0770
IMG_0767
Tässä samalla kun kirjoittelen tätä postausta, lakkaan kynsiäni tolla vaaleammalla sävyllä. Ihan täydellinen nude! Ja muutenkin laatu vaikuttaa 
todella hyvältä. 
IMG_0773
Kaikkien näiden meikkien lisäksi mun mukaan tarttui vielä tyyny. Oon jo pikku hiljaa alkanut miettiä millasen sisustuksen haluan mun tulevaan 
kämppääni, sitten kun semmoseen joskus muutan. Yksi asia, jonka oon tiennyt haluavani jo kauan aikaa, on mustavalkoinen sahalaitakuvioinen tyyny. 
Ja nyt kun semmoinen satuui eteen, niin enhän mää sitä sinne kauppaan voinut jättää!

1 comment :

Emmi Korhonen said...

Kerrankin kun oon koneella lukemassa sun blogia niin ajattelin taas höpötellä sulle jotain turhaa että sulla ois ees vähän actionii sun blogissa :D (tää ehkä johtuu just kun luin kuinka bloggarit kaipaa kommentteja ja en ees lue kenenkään muun blogia kun sun lol oon laiska random) en tiiä mikä mun pointti tässä on mut moi kommentoikaa muutkin ihmiset niin sanni on ilonen sitte :D ps. anteeks oon kummallinen