01/10/2014

Wanted

Oon nyt viimeaikoina yrittänyt visusti pysyä ostolakossa ennen kun lähdetään kavereiden kanssa reissuun. Täytyy myöntää, että oon aika hyvin pysynyt aisoissa ja ostokset on jääneet ihan minimiin. Nyt päätin kuitenkin koota pientä "ostoslistaa" itselleni, jos vaikka joitain näistä sattuisi löytymään. Oon jo pitkään halunnut kokeilla mom jeanseja ja tommoista hattua mitä näkee joka toisella vastaantulijalla, mutta en vaan ole rohjennut. Musta tuntuu, että näyttäisin nuuskamuikkusen ja 90-luvulta karanneen äidin risteytykseltä.. Miten ne näyttää muitten päällä niin kivoilta? Ehkä mä tästä nyt rohkaistun ja nappaan kyseiset jutut mukaani sovitukseen.
Muutenkin näin syksyn tullen ja talven lähestyessä haluaisin uudistaa vaatekaappiani, sillä musta tuntuu (taas kerran), ettei siellä ole mitään päälle puettavaa.. 
Tosin tänäänkin löysin uudestaan pari vuotta sitten ostamani farkkupaidan, jonka olin hylännyt kaapin pohjalle, koska se ei istunut hyvin. Nyt tuli katsottua sitäkin uusin silmin, ja ehkä se ansaitsee taas paikan mun vaatekaapistani. Tämmöiset löydöt omasta kaapista on aina yhtä kivoja!

No comments :