19/06/2014

19/06/2014

blooogi
Jostain syystä blogger muutti kuvan todella rakeiseksi, mutta sille ei nyt mahda mitään, sillä en saa sitä enää alkuperäisen näköiseksi...
Heippa! Nyt taas jonkinmoista asukuvaa kehiin! Ihan hirveästi en ole ehtinyt kameran kanssa pyörimään, sillä sain kesätöitä ja nyt päivät kuluvat lähinnä siellä. Olin niin iloinen ja helpottunut, kun sain puhelun, että mulle olisi paikka tarjolla. 
Kuvan jakku on yks mun harvoista ostoksista Tukholman reissusta. Aina kaupoissa pyöriessä yritin hirveästi hillitä itseäni ja säästellä rahojani, jos sattuisin vielä myöhemmin löytämään jotain kivempaa. Ja hyvä, että säästelin! Lähes tulkoon viimeinen kauppa, jossa käytiin oli River Island, ja siellä hyllyjen välissä kulkiessani näin sydämiä joka puolella. Toinen toistaan ihanempia vaatteita tuli vastaan joka nurkasta! Lopulta mukaan tarttui siis tämä jakku ja valkoinen printti t-paita. Niiden lisäksi ostin BikBokin alesta college-paidan. 
Itse tykkään hirveästi kyseisestä jakusta! Tuo mukavaa vaihtelua mun pukeutumiseeni ja hiukkasen myös sitä väriä. Kuten oon useaan otteeseen sanonutkin, mun tyyli on aikalailla musta-valkoista, joten tämmöiset väripilkut tuo kivasti raikkautta asuun. 
Jos en ehdi tänne juhannuksen aikana kirjoittelemaan, niin hyvää juhannusta kaikille! :)

No comments :