30/05/2014

May Favourites

Taas on yksi kuukausi vuodesta taputeltu ja se tarkottaakin sitä, että listailen tänne mun suosikkeja. Kuten varmaan huomasitte, niin skippasin huhtikuun kokonaan, mutta mulla ei ollut oikein kerääntynyt mitään uusia suosikeita, enkä viittinyt iskeä tänne vain yhtä tuotetta näytille. Tässä on nyt siis vähän niinkun yhdistettynä kaksi viimesintä kuukautta. 
IMG_7411.
Oon käyttänyt aika ahkerasti viime kuussa ostettua hennesin t-paitaa. Bongasin sen ihan sattumalta siellä hyllyjen välissä kierrellessäni ja siitä onkin tullut mun asukriisipäivien (mikä sanahirviö) pelastaja! Helppo yhdistää erilaisiin alaosiin ja lopputulos on aina yhtä kivan näköinen. 
IMG_7441.
Ennen tätä vuotta en omistanut yhtään Victoria's Secret tuotteita, mutta nyt niitä on ilmestynyt mun kaappiini useampi kappale. Ihanan tuoksuisia ja kosteuttaa hyvin! 
Kuten jo pari postausta taaksepäin mainitsinkin, mun yo-mekko on aika vaalean värinen ja vähän pelotti, että näyttääkö se ihan vaisulta mun ylläni kun toi rusketus ei oikein tahdo tarttua mun ihooni. Ajattelin, että kokeilisin Doven sävyttävää rasvaa, jotta saisin hieman päivetystä iholleni. Vähän jo ehdin pelotella itseäni ajatuksella, että oonkohan mä lauantaina ihan oranssin sävynen ja laikukas, mutta toi rasva yllättikin mut positiivisesti. Kunhan sen vaan levittää tasaisesti ja antaa kuivua ennen kun heittää yöpuvun päälle, niin jälki on tosi tasainen! Rusketus tulee vähitellen eikä tarvitse pelätä että iho on oranssi. 
IMG_7463.
Oon taas ruvennut innostumaan erilaisista huulipunista ja huulikiilloista. Ennen oon aika lailla käyttänyt vaan ja ainoastaan huulirasvaa ja ehkä jotain huomaamatonta huulikiiltoa. Oon aina ajatellut, ettei mulle sovi kovin monet värit. Koska mun huulet on aika pienet, niin joku värikkäämpi huulipuna ois vaan vähän koomisen näköinen.  Nyt oon kuitenkin rohkeasti kokeillut erilaisia värejä, ja ne tuo mukavaa piristystä lookkiin! 
IMG_7484.
Mun on jo muutamana vuonna pitänyt ostaa Raybanin Clubmastereiden malliset aurinkolasit, mutta en jostain kumman syystä ole saanut aikaiseksi. Itse Raybaneja en raaski ostaa, joten nyt "tyydyn" näihin Gina Tricotin versioihin. Ajaa saman asian haha. Nää aurinkolasit nousi heti ykkösiksi ja jopa mun veljeni sanoi, että parhaimman malliset aurinkolasit jotka omistan. Näitä tuleekin kesällä käytettyä ahkerasti. 
Starbucksin pahvikuppi pääsi sen takia mun suosikki-postaukseen mukaan, koska siitä lähtien kun pari viikkoa sitten join Starbucksin vanilla laten, oon jo haaveillut siitä hetkestä, kun saan ostettua uuden haha. Aika lailla jokaisen kahvilan Vanilla latte on hyvää, mutta kyseisen puljun latte oli kyllä paras kaikista. 

No comments :