01/04/2014

March Favourites

Nyt on taas yks kuukausi takana päin ja aika esitellä tän kuukauden suosikkeja! 

maaliskuun suosikit (2)..

Pari postausta taaksepäin (x) kerroin, kuinka mun vanha Wake Me Up foundation oli loppunut ja sen sijaan, että olisin ostanut samanlaisen päätin kokeilla jotain uutta. Joko kyseinen Max Factorin meikkivoide ei vaan sopinut mulle ja mun sen hetkiselle erittäin kuivalle iholle tai sitten se ei vaan kerta kaikkiaan ollut hyvää. Meinaan ainakin mun iholla se kasaantui päivän mittaan jättäen johonkin kohti ihoa meikittömiä alueita ja osaan taas super kerroksen meikkivoidetta. Ajattelin, että nyt kun mun iho on taas rauhottumassa (ja saan vähän päivetystä, koska sävykin oli vähän liian tumman mun iholle) annan uuden mahdollisuuden Max Factorille! Päädyin kuitenkin ostamaan tilanteen pelastajaksi tutun ja turvallisen WMU foundationin, johon en voisi olla tyytyväisempi.
Mun oli pakko vielä liittää tähän suosikkeihin Maybellinen eyeliner (josta kerroin kanssa samaisessa ostospostauksessa (x)) Se on sen verran toimiva ja helppokäyttöinen, että jopa minä saan sillä kiitettävät rajaukset aikaseksi! 

maaliskuun suosikit (7)...

Cutrinin hiusöljy on jo puolentoista vuoden takainen joululahja. Tykkään aina silloin tällöin levitellä siitä pyyhekuiviin hiuksiin ennen föönausta, vähän elvyttämään hiuksia. Ja tuloksena on ihanan pehmeet ja sileet hiukset! Mulla on luonnostaan aika pörröset ja karheet hiukset ja tällä hiusöljyllä saan niihin vähän pehmeyttä ja hallintaa aikaseks. 
Toinen hiuksiin liittyvä kuukauden suosikki on Tangle Teezer. Sain tän kyseisen harjan tänä jouluna, ja sitä ennen mulla oli käytössä saman tyylinen harja joltain muulta merkiltä. Tykkään hirveesti, sillä tätä kayttäessä ei hiukset katkeile ja kärsi. 

maaliskuun suosikit (14)...

Ajattelin taas lisätä suosikkeihin yhden tv-sarjan. Moni on puhunut My Mad Fat Diary tv-sarjasta, ja heti kun kirjotukset oli ohi päätin, että katon pari jaksoo ja selvitän, että onko tää kaiken hypen arvonen sarja. No kävikin sitten niin, että päädyin muutamassa päivässä kattoon kaikki ilmestyneet kahden tuotantokauden jaksot, koska jäin ihan auttamattomasti koukkuun. Sarjan eka tuotantokausi löytyy tällä hetkellä Yle Areenasta, josta mäkin sen katoin. 

No comments :