03/04/2014

Air Max

air max (1)...

air max (3)...

air max (4)...

air max (9)...

Nyt ne on vihdoin mun! Pari viikkoo tuijotin herkeemättä postilaatikkoa ja odotin ilmotusta, että paketti ois haettavissa ja vihdoista viimein se lappu saapui. Lähdin aika lailla juoksujalkaa kohti postia noutamaan näitä ihanuuksia. Siitä lähtien (ja vähän ennenkin) kun kirjotin tänne blogiin, että mua hirveesti houkuttais omistaa omat Niket, kävin lähes päivittäin läpi nettikauppojen sivuja siinä toivossa, että omaa kokoa olisi tullut lisää. No sitten Asokselta nappas ja klikkasin kengät ostoskoriin. Sanottiin että kengät tulee vähän alle viikossa, mutta siihen sitten menikin kaksi viikkoa.. Kyllähän se pikkasen ärsytti odottaa niin kauan, mutta odotus kyllä palkittiin. 
Mulla on aika pieni jalka, ja kenkien löytämisessä onkin vähän ongelmia, kun jopa 36 tuppaa olemaan joskus liian suuri. Olin kuitenkin lukenut jostain, että lenkkarit kannattaa hommata noin puoli/puolitoista kokoa suurempana, kun muut kengät. Nää kengät tilasin koossa 36, ja ne on juuri sopivat! 
Eilen kun käväsin kaverin kanssa kaupungilla, päätin heti vetästä uudet kengät jalkaan ja ai että kun tykkään. Toi sinertävä väri toi kivasti piristystä mun muuten tummaan asuun. Hitsit kun en tajunnut ottaa asukuvia.. Ehkä tässä piakkoin vetäsen saman asun päälleni ja pyydän jotakuta nappaseen pari kuvaa! 

No comments :