13/03/2014

My Life Lately

Niinkun varmaan jo tiedättekin, nyt on parasta aikaa yo-kirjoitusurakka täydessä vauhdissa ja sen takia täällä mun blogissa on ollut vähän hiljaisempaa. Tän viikon maanantaina oli vuorossa äidinkielen essee, ja tällä hetkellä oon vielä ihan hyvillä fiiliksillä sen suhteen. Katotaan miten käy, kun saadaan alustavat pisteet. :D Tällä viikolla ei mun osaltani ollut muuta urakoitavaa, mutta ensi viikolla senkin edestä. Tää kirjoitusrumba loppuu mun osaltani vasta puolentoista viikon päästä, ja se huojennuksen tunne, kun palautan ranskan kokeen viimeistä kertaa, on varmaan valtava.


Eihän tää lukeminen tietenkään tähän lopu, sillä edessä ois vielä pääsykokeet. Niistä en kuitenkaan ajatellut suurta stressiä ottaa, sillä mulle henkilökohtaisesti ei ole suurikaan katastrofi, jos se opiskelupaikka ei tänä vuonna aukeakaan. Olishan se totta kai mahtavaa, mutta mitään suurta kiirettä mulla ei ole sen kanssa. Välivuosi olisi itseasiassa ehkä jopa helpotus. Katsellaan nyt miten käy ja miten innostun pääsykoekirjojen parissa :D 


Oon mä tältä lukemiseltani ehtinyt kotoakin poistua. Viime viikolla käytiin vanhempien ja kummitädin kanssa Tampereen teatterissa katsomassa Les Misérables. Mun on pakko kehua tätä näytelmää maasta taivaisiin! En olis ikinä uskonut, että mulle voi teatterinäytöksen jälkeen tulla fiilis, että mun on pakko nähdä se heti uudestaan. Näyttelijöiden lauluäänet aiheutti kylmänväristyksiä (positiivisessa mielessä totta kai) ja muutenkin koko näytelmä oli toteutettu todella onnistuneesti! Jos teillä vaan on mahdollisuus, niin menkää ihmessä katsomaan! 


Viime perjantaina suunnattiin Emmin kanssa kohti Helsinkiä ja Backstreet Boysien keikkaa. Ennen keikan alkua kulutettiin vähän aikaa Helsingin keskustassa ja totta kai käytiin tsekkaamassa Starbucks (jossa vieläkin on ihan mahdottomat jonot?!) Itse keikka oli aivan mahtava, ja vaikka istuttiinkin Hartwall Areenan ylimällä rivillä, niin sieltä näki vallan mainiosti. Siinä keikkaa kuunnellessa tuli tosi nostalginen olo haha. Oliko joku teistä kyseisellä keikalla? :)

kuvat weheartit

2 comments :

Unknown said...

mun on ihan pakko kysyy vaa et soittiks ne helsingin keikallaki pelkästään bäkkäreitä kaks tuntia ennen keikkaa ? :D

Sanni said...

Joo soitti, mikä on vähän kummallista mun mielestä :D