25/01/2014

New In

Nyt kun vihdoista viimein saadaan nauttia auringonvalosta, niin ajattelin kuvata mun toissapäiväset ostokseni tänne blogin puolelle. Samalla kun käytiin etsimässä kaverille synttärilahjaa, en malttanut olla vilkasematta kauppojen jäljellä olevia aleja. Ja onneks vilkasin! Ehdottomasti parhain löytö oli noi kiilakorot H&M:ltä. Olin kattelut niitä jo normaalihintasina (29,95e), mutta tosin mustina. En kuitenkaan ollut raaskinut ostaa niitä, koska en loppuviimeks tiedä kuinka paljon käyttöö noista irtoo. Nyt kun näin alelapussa hinnan 3e en vaan malttanut olla kokeilematta niitä, ja niinhän siinä kävi, että mukaan lähti! Kolme euroa kengistä ei oo hinta eikä mikään, joten oon super tyytyväinen löytööni.
BikBokista lähdin aluksi etsimään housuja, mutta loppujen lopuksi löysin itseni kassalta neuleen kanssa. Yhet farkut kyllä jäi vähän pyöriin mielen perukoille, joten saattaapi olla, että meen ne sieltä hakemaan tässä joku päivä. Housuista puheen ollen, osaako kukaan ehdottaa hyviä mustia pillifarkkuja Dr.Denimien korvaajiksi. Oon nyt kuluttanut kahdet parit mustia Dr.Denimejä ja en tiedä raaskinko ostaa enää kolmansia. Ikinä ei oo mitkään housut sopineet yhtä hyvin, mutta kyseiset pökät on vaan turhan lyhytikäiset mun budjetille. 
Ginan aleista taas löysin mun vanhalle kaulaketjulle paikkaajan. Niinkun tässä postauksessa kerroinkin, mun vanha kaulakoru rupes aiheuttaan mulle vähän allergiaa ilmeisesti nikkelin takia. Siitä huolimatta oon sitä aina vähän väliä pitänyt. Mutta nyt kun näin tän uuden, lähes identtisen, kaulakorun -75% aletarran kanssa päätin luopua vanhasta, ja kokeilla, että käykö tämän kanssa samoin. Ainakin korun materiaali tuntuu olevan vähän erilainen, joten pidetään sormet ristissä! 
Eipä mulla tähän hätään muuta. Eilen tuli juhlittua kaverin 19-vuotis synttäreitä, joten tää ilta kuluu mun osalta rennoissa merkeissä tv-sarjoja kattellessa. 

No comments :