10/01/2014

10/01/14

Tää kirja osu joskus mun silmään kun kiertelin Akateemisen hyllynvälejä. Jos ei muuta niin ainakin mielenkiintosta luettavaa!
5.95e Gina Tricot
Ihan hirveesti en oo elämäni aikani tarvinnut passia, mutta jotenkin mua on aina houkuttanut hommata passin suojukset. Tykkään hirveesti tosta tekstistä, joten nää lähti kaupasta mukaan! 

Heippa! Ihanaa, perjantai ja viikonloppu! Viikonloppu tulee kyllä tarpeeseen, koska stressi alkaa painaan tosi lujaa päälle näin lukion viimesillä hetkillä. Tänään mulla ei oo mitään sen kummosempia suunnitelmia luvassa. Aattelin vaan köllötellä kotona ja kattella Gossip Girliä. Viikonlopun vietänkin kavereitten kanssa, mutta siitä ehkä myöhemmin lisää. Yritän saada jonkun ottaan mulle asukuvat, meinaan haluaisin esitellä teille yhen alelöydön johon oon aivan rakastunut! Katotaan nyt vähän millaseks toi sääkin tosta muuttuu, meinaan tällä hetkellä ei ainakaan oo parhaimmat kuvauskelit. En oo kunnon paukkupakkasten ja kaks metrisen lumipeitteen suurin fani, mutta en mää tämmösestä harmaasta ja sateisesta kelistäkään tykkää. En ois ikinä uskonut sanovani tätä, mutta mulla on jopa vähäsen ikävä sitä kunnon talvee!
Oikein mukavaa viikonloppua! :)

No comments :