27/12/2013

What I Got For Christmas

♥ Mun täti oli onnistunu tilaan mulle netistä Yankee Candle kynttilän ja ai että, onko oikeesti mahdollista tulla näin iloseks yhdestä kynttilästä? Kyseinen kynttilä tuoksuukin vielä ihanalle!
♥ Mun vanha marimekon penaali oli kahdeksan vuoden palvelemisen jälkeen ratkeillu saumoista, joten uus penaali on enemmän kun tarpeellinen!
♥ Jos tykkäätte indie rockista, niin suosittelen katsastaan the 1975:n kappaleita.
♥ One Directionin Our Moment tuoksusta tulee varmaan ekana 12-vuotiaat fanit, mutta toi tuoksuu oikeesti tosi hyvälle! Eri tyylinen tuoksu kun mun muissa hajuvesissä, joten sopii hyvin kokoelman jatkeeks! 
♥ Gossip Girl on yks mun lemppari tv-sarjoista, ja just sopivasti ennen joulua julkastiin kaikki kaudet sisältävä kokoelmaboksi, joten sekin oli eksynyt pukin konttiin. GG:n kattomista ranskan kielisillä tekstityksillä voidaan sanoo yo-kokeisiin kertaamiseks eiks jee?
♥ Käytiin syksyllä parin kaverin kanssa leffassa kattomassa Luukaupunki, ja se olikin sen verran hyvä filmi, että halusin lukea ne kaikki kirjat. Paketeista paljastukin muutama kirjasarjan kirja ja nyt ei ainakaan lukeminen lopu kesken vähään aikaan. 

Näiden lahjojen kuusen alta löyty vielä muutama pehmeä paketti, astioita sekä totta kai suklaata. Jälleen kerran tosi mieluisia lahjoja! Millasia lahjoja te siellä ruudun toisella puolen saitte? :)
Huomenna olis tarkotus suunnata kavereitten kanssa tonne ihmismeren keskelle alennusmyyntejä ihmettelemään. Muutama juttu olis ostoslistalla, toivotaan että käy tuuri ja just ne asiat mitä tarviin löytyis ison alennuskyltin alta!