11/11/2013

If You See Someone Without A Smile Give Them One Of Yours


Puhelimen kuva-arkistoja selaillessa ja siivoillessa sattu silmiin tämmönen asuyhdistelmä, joka jostain syystä on jäänyt ton phonen uumeniin. En yhtään muista koska kyseinen kuva on napsastu, mutta hiuksien tasasen ruskeesta sävystä päätellen aika kauan aikaa sitten. Meinaan tällä hetkellä kutrit on lähinnä oranssinruskeet... Onneks kampaaja on jo varattu, niin saadaan vähän väriä korjailtua!
  Mutta niin tosta asusta. Oon aivan täysin rakastunut noihin BikBokin housuihin, mutta kylmien säitten takia ne on jäänyt vähän vähemmälle käytölle. En malta odottaa kevättä, kun saan taas yhdistellä noita erilaisiin asuihin!
   Mulla on nyt uusi haaste edessä, meinaan mun täytyy (ainakin väliaikaisesti) luopua lähes jokaisesta mun rakkaasta korusta. Oon nyt vähintään kuukauden päivät yhdistänyt melkein jokaiseen asuun Ginan kaulakorun ja Cubuksen rannekorun (jotka näkyy kuvassakin), mutta ilmesesti ne on nyt alkanut aiheuttaan mulle allergiaa. Tai ainakin luulisin niin, nyt testaillaan pitämällä pikku taukoo. Mulle on jo pienestä saakka ollu selvää, että mulla on nikkeliallergia, mutta ikinä ennen ei oo muut kun "halppis"korvakorut aiheuttanut allergiaa. Eihän noitten rakkaitten korujen laatu nyt oo mikään pilviä hivelevä, mutta kun ne vaan on niin kivan näköset. Enkä muutenkaan tiedä mistä nyt sitten jatkossa ostan kohtuuhintaisia koruja, jos toi nikkeli on ehdoton ei. Onhan niitä nikkelivapaita koruja melkein joka kaupassa, mutta vaikeuttaa kyllä hieman, jos pitää aina tutkia tarkkaan, että mitä sitä nyt onkaan ostamassa... Onko siellä ruudun toisella puolen ihmisiä saman ongelman kanssa? 

4 comments :

Sylva said...

noi housut on niin ihanat ! :)

Sanni said...

Ne kyllä on! Ja mukavat kaiken lisäks!:)

Venla Virta said...

Ihana blogi sulla ja noi pöksyt!:-)

http://venlaelnaa.blogspot.fi/

Sanni said...

kiitos paljon! :)