03/11/2013

Hurts, The Exile Tour, 2.11.2013 Helsinki

Lähettiin lauantaiaamulla Iidan kanssa junalla kohti Helsinkiä. Oltiin koulujen alkaessa ostettu permantoliput meijän kummankin lempiyhtyeen Hurtsin keikalle, ja keikka ylitti kaikki odotukset ja oli odottamisen arvonen! Sen takia, että meillä oli permantoliput ja tavotteena saada mahdollisimman hyvät paikat, jouduttiin viettään jonkin verran aikaa jonottelemassa ovien avaamista ja keikan alkua. Kuitenkin kun kuuli ensimmäisen kappaleen intron, niin kaikki se oli unohdettu ja armoton selkäsärkykin unohtu muutamaksi tunniksi ihan kokonaan!
  Päästiin suurin piirtein viidenteen riviin, ja nähtiin ihmisten seasta tosi hyvin. Välillä kun Theo ja Adam tuli esiintyyn semmoselle ulokkeelle, niin ei siinä ollut heihin välimatkaa kuin kolmisen metriä, joten aivan huippupaikat! Melkein sain jopa muistoksi valkoisen ruusun, joita Theo heitteli aina välillä yleisöön, mutta lopulta mulle jäi siitä vain pala varresta käteen :D Ja toinen ruusu joka mun suuntaani lensi, meni mun takana seisovalle tytölle.
   Nää keikkakuvat on ainoa kuvasaalis, jota mulla viikonlopulta on, sillä tänään oli Hesassa sen verran sumuinen keli ettei tehnyt mieli kaivaa kameraa laukusta. Linkkaan vielä tähän loppuun mun eilen kuvaamani videon koko keikan viimeisestä kappaleesta. Enjoy!

No comments :