25/10/2013

Hope I Get The Chance To Travel The World

           

Oon ollut nyt "pakollisessa" valokuvaus lakossa vähän alle viikon, meinaan menin ja rikoin vahingossa mun muistikorttini. Onneks olin just saanut laitettua kaikki kuvat koneelle, koska muuten olis kyllä itku ja parit ärräpäät päässyt. Tänään kuitenkin tajusin, että hei mullahan on jossain laatikon pohjalla vanha pokkarikamera, joka kulkee mukana lähinnä vaan keikoilla käydessä, mutta sen muistikorttihan kelpaa paremmin kun hyvin väliaikaseen käyttöön! Joten nyt sain räpsittyä muutamat kuvat, jotka oikeestaan tiivistää mun koko viikkoni. Eilistä äikän kurssin Helsingin kirjamessuvierailua lukuun ottamatta oon vaan löhönnyt kotona musiikkia kuunnellen ja lehtiä ja kirjoja lukien.
  Paras kamu kävi vähän aika sitten Lontoossa, ja olihan mun pakko laittaa pieni toivelista meneen mukaan. Vihdoista viimein omistan Urban Decayn Naked Basics paletin ja Real Techniquesin Expert Face brushin, niistä oli jo hetki haaveiltu! Tossa paletissa on niin nätit perusvärit, että mun tekis vaan mieli tuijotella sitä koko ajan haha.

ps. En tiedä onko vika mussa vai kamerassa, mutta viime aikoina en jotenkin oo saanut kuvista yhtään tarkkoja, vaan vaikka kuinka tarkentaisi, niin kuvista tulee ihmeellisen rakeisia. Vielä kameran näytöllä kuvat näyttää suht tarkoilta, mutta läppärin näytöltä katsottuna, paljastuu se karu totuus.. 

6 comments :

Emilia | Something different said...

Aivan mielettömän ihastuttava blogi sulla, niin aito ja persoonallinen :) Tykkään kovasti sun postauksista, että kyllä pakko on lukijaksi liittyä ;) Ihana!

Sanni said...

Voi kiitos paljon, piristit mun päivää! :)

Anna said...

Ihana toi Naked palette! Mulla olis kans toivelistalla se 2.. Muistatko paljonko tolla oli hintaa?

http://sleeping-beauty-blogi.blogspot.fi

Sanni said...

Toi basics oli joku 25e ja ne isommat on noin 45e muistaakseni :)

Emmi Korhonen said...

jee oon paras kamu :D

Sanni said...

haha no eikös se niin oo ties kuinka monta vuotta ollu :D