25/09/2013

My Autumn Wishlist 2013

Mulla alko nyt ihanaakin ihanampi viikon loma koulusta, koska koeviikolla mulla ei ollut muuta koetta kuin ranska, ja sekin sattui sopivasti ensimmäiselle päivälle. Ihan nukkumiseksi tää viikko ei kuitenkaan mene, meinaan varasin ajotunteja lähes joka päivälle. Ehkä se ajokortti sieltä vielä tulee! :D
  Päätin nyt päiväni kuluksi (ja paremman kuvasaldon puutteessa) keräillä polyvoren avulla vähän näytille, että mitä mun vaatekaappiini haluaisinkaan. Tosta mun fashiolista kuvakkeesta varmaan saakin vähän vaikuitteita, että millasia vaatteita voisin mielihyvin kotiuttaa, joten keräilin tähän kollaasiin sellaista, mitä ei siinä sivupalkissa ole vilahdellut. 

...


  Mistä sitä nyt lähtis liikkeelle.. No, huomaatte varmaan, että väriskaala ei ole mikään maailman laajin, mutta oon huomannut, että mää en enää hirveen ahkerasti noita värejä käyttele. Tunnen oloni kotosimmaks mahdollisimman neutraaleissa kuteissa. 
  valkoinen neule: No, eiköhän tän valkoisen neuleen kaipuu oo tullut täällä blogin puolella jo harvinaisen selväksi..
  kengät: ostin itseasiassa justiinsa viime viikolla ihanat mustat kengät, joten eiköhän niillä mennä tää syksy ja vaikka samaan syssyyn talvikin. Mustat syys-/talvikengät on ainakin mulle se must have asuste. 
  koruja: Mulla on koko aika semmonen tunne, että olisin uusien korujen tarpeessa. Täytyy nyt vaan kuitenkin yrittää pitää rahaa säästössä, vaikka ne kauppojen koruhyllyt näyttääkin niin houkuttelevilta. Koruilla vaan saa asuun heti paljon enemmän mielenkiintoa ja oikeanlainen kaulakoru tekee ihmeitä! 
  neuleet: Oon lähestulkoon poikkeuksetta käärityneenä millon minkäkinlaisiin neuleisiin, kun mittari näyttää alle 10 astetta, joten neulevaraston kartuttaminen ei olisi pahasta. Ettei tarvis niissä samoissa aina kulkea. 
  farkut: Aina kaupungilla ollessani yritän sivusilmällä vähän katsella farkkutarjontaa, koska mua hirveesti houkuttais omistaa pari boyfriend farkkuja tai vaaleita kulutettuja. Tai mikä tietysti parempaa, niiden kahden yhdistelmä. 
  takki: Oon jo törmännyt yhteen ihan kivaan yksilöön Seppälässä, ja melkein sen ostinkin, mutta kuitenkin kun menin vielä uudestaan seuraavana päivänä sovittamaan takkia, niin ei se näyttänytkään enää niin kivalta. Ehkä ihan hyvä vaan, koska en mä nyt niin suuressa takin tarpeessa ole, mutta ajatus siitä täydellisestä villakangastakista (mielellään nahkahihoilla) houkuttelee hirveesti! 
  nahkaliivi: Oon haaveillu nahkaliivistä jo varmaan vuoden päivät, mutta en vieläkään oo raskinut semmoista ostaa, vaikka muutamassa kaupassa onkin tullut vastaan. Se toisi vaan niin moneen asuun ryhdikkyyttä ja vähän yksityiskohtaa!
  laukku: Voiko laukkuja olla liikaa? 
  

No comments :