03/09/2013

Life’s A Game Made For Everyone And Love Is The Prize

1. Teistä varmaan on tarkkasilmäsimmät huomannutkin, että sivupalkin tietojen 17 on muuttunut 18. Saavutin sunnuntaina tän maagisen iän, ja käytiinkin eilen äitin kanssa valitseen mulle synttärilahja. Oon jo pitkään halunnut jotain kunnon kelloa JetSetin rinnalle, ja oon vähän haaveillutkin Michael Korsin kellojen perään. Pohdiskelin ruusukultaisen ja hopeisen välillä, mutta koska mulla on paljon enemmän hopeita koruja, niin ruusukultainen kello sai jäädä odottamaan muita ostajia. Oon niin tyytyväinen kun vaan olla voi mun valintaani ja oonkin koko päivän tuijotellut kuinka täydellinen toi kello on haha.
2.&4. Kävästiin tänään Even kanssa kaupungilla, ja mun mukaani tarttui vain ja ainoastaan kaks rannekorua Cubuksesta. En tiedä onko vika mussa, mutta tuntuu että kaupoissa ei oo yhtään sellaisia vaatteita mitä haluaisin. Jos satun jostain kaupan hyllyltä löytämään vaikka kivan paidan, niin joku yksityiskohta ei oikein iske. Lompakko kiittää, mutta vaatekaappi ei.
3. Nämä kaksi rannekorua sain mun ihanilta ystäviltä synttärilahjaksi. Korujen lisäksi sain myös suklaata, pienen skumppapullon ja kynsilakan. Musta tuntuu, että kaverit oli lukeneet mun ajatuksia, koska kynsilakka oli aivan prikulleen sen värinen, kuin olin ajatellut meneväni ostamaan myöhemmin tällä viikolla. Kiitos vielä lahjasta ihanat! 

No comments :