14/08/2013

Some Infinities Are Bigger Than Other Infinities

Nyt on sitten abivuosi startattu käyntiin ja koulutyö täytyy aloittaa jo heti suuren motivaation kanssa, koska kirjotukset lähestyy koko ajan. En voi kyllä kuitenkaan yhtään valittaa eilisestä, meinaan päivä alkoi sillä, että käytiin kaverin kanssa ostamassa liput Hurtsin keikalle (en malta odottaa!!) ja kun pääsin koulusta kotiin, niin mua odotti postilaatikossa mun Chicnovan tilaukseni.
  Ylimässä kuvassa näkyy mun tän päivän asua ja maailman makein paita. Kyseinen t-paita on toinen niistä paidoista jotka laitoin netistä tilaukseen, ja toisen varmaan kuvailen tässä joku päivä. Mutta joka tapauksessa toi tiikeripaita on mun mielestä aivan älyhieno, ja vaikka se onkin kokoa M ja sinne mahtuis kolme Sannia, niin tykkään todella todella paljon!
  Kerkesin jo eilen illalla koristelemaan mun lukiokalenterini, ja tykkään tosta raikkaasta ja mun näkösestä ulkoasusta verrattuna siihen mikä se oikea kansi on. Ja satuin vielä löytämään lehdestä oman nimeni johonkin otsikkoon painettuna, niin nyt ainakin tietää kenen kalenteri on kyseessä haha.
  Vielä tosta Lumenen huulikiiltokynästä sen verran, että se on täyttä rakkautta! Jos tykkäätte vähän hempeämmistä sävyistä, niin suosittelen käymään tsekkamassa sävyn 12! Ja kuka ikinä on keksinytkään laittaa huulikiillon kynän muotoon, niin propsit sille!

No comments :