09/08/2013

It's very beautiful over there. I don't know where there is, but I believe it's somewhere, and I hope it's beautiful


Tässä vähän kuvasaldoo siitä, mitä mun viikkon on mahtunut. Lähinnä ruokaa.. Autokoulun teoriatunnit on nyt suoritettu, mutta vielä olis paljon ajelua jäljellä! Pikku hiljaa alkaa sekin sujuun ja tajuan kytkimen käyttämisen:D
Tänään kävin vielä hammaslääkärin jälkeen ostamassa koulukirjat ekaa jaksoa varten, ja nyt oon valmis aloittamaan abivuoden! Materiaalisesti ainakin, henkisestä puolesta en olis niin varma... Hirvittää ajatus, että nyt oon koulun vanhin ja ensi keväänä mun lukio on lopussa! Ja sitten pitäisi alkaa miettiä niitä uusia tuulia. Onko siellä muita panikoivia abeja? Nyt täytyy vaan pitää ajatukset tässä päivässä ja yrittää olla murehtimatta turhia ensi vuodesta.
Eipä mulla muuta, halusin vaan tulla kertoilemaan kuulumisia ja laittelemaan kuvia tänne blogiin.
Muistakaa käydä esittämässä toiveita edelliseen postaukseen! :)

2 comments :

Kaisa said...

Apua! En ees muitanu et itekki pitäs tulevana vuonna valmistua! ;o ei liikaa stressii nii ehk kaikki menee hyvin! :)

Sanni said...

niinpä, nyt täytyy vaan yrittää ottaa rennosti! :)