23/07/2013

All That You Have To Do, Is Be True To You

Tänään on ollut oikein työntäyteinen päivä ja oonkin ollut menossa aamusta iltaan. Aamulla lähdin töihin hyllyjä täytteleen ja siellä vierähtikin mukavasti kuusi tuntia. Töitten jälkeen näin Evee ja suunnattiin autokoululle muutamaksi tunniksi kuunteleen liikennejuttuja. Autokoulun jälkeen oli vielä mukava jutskailla kahvikupposen äärellä.
   Illemmalla tajusin, että hei, mähän olisin voinut vaikka kuvata teille my day-videon tänään, mutta minkäs teet kun ei tullut tarpeeksi aikasin mieleen. Vielä joskus mä sen kuvaan!
   Tänään viipottelin ympäriinsä aikas virallisen näköisessä asussa, mutta oon aivan rakastunut jokaiseen vaatekappaleeseen, mikä mulla on päällä. Musta jakku on maailman mahtavin ale-löytö Porin H&M:stä! Olin jo jonkun aikaa katsellut Hennesiltä erästä toista mustaa vähän rennon mallista jakkua, mutta kun tää 10 euron jakku (joka on aika lailla ihan täysin saman näkönen) tuli mua vastaan, niin pakkohan se oli käydä ostamassa!
p.s Noi housut on parhain ostos ikinä

3 comments :

Janka said...

http://justme-foryou.blogspot.fi/

Rupee lukijaks jos kiinnostut ! :)

Unknown said...

tyylikkäänä oot ollut liikkeessä :) tosi kiva asu!

Sanni said...

kiitos, tykkäsin itekkin!:)